Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Políticas de acceso abierto
Políticas de acceso y reuso
Privacy Statement
Contact
Acerca de
Instrucciones para los autores
Sistema de arbitraje
Políticas ética
Detección de plagio
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 2 (2024): Volumen 4, Número 2, 2024
Vol. 4 No. 2 (2024): Volumen 4, Número 2, 2024
Published:
2024-05-01
Full Issue
PDF (Español (España))
Editorial
Editorial de Bienvenida
Alejandra Hidalgo
6-8
PDF (Español (España))
Artículos
Dimensions of the teacher performance evaluation for curricular development
Yolanda Quiel, Ramona Elvira Araya, Argelis Boyce, Jehissis Sánchez, Orlando Correa, Suray Saavedra de González
9-25
PDF (Español (España))
Administrative functions of the teacher in curricular planning
Daniel Cisneros, Ramiro Campos, Iluminada Bonilla de González, Cándida ´Duarte, Gisela Carrizo, Argelis Boyce
26-42
PDF (Español (España))
Estrategies for educating disabled students in the subject of Tax Legislation at The University of Zulia
Ilka Claret Amaya Morales, Maryelis Rosalba Rodríguez Salcedo
43-63
PDF (Español (España))
Inflation management in vis construction microenterprises: role of financial accounting in Colombia
Carlos Arturo Galán Pérez
64-87
PDF (Español (España))
Tax and financial opportunities for individuals through the implementation of solar energy systems in Colombia
Angie Paola Céspedes Pórtela, Ricardo Elías Celis Parra
88-105
PDF (Español (España))
Developed By
Open Journal Systems
Language
Español (España)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission
Keywords